Blogowe zabawy

Zacznę od tego, że nie przepadam za tego typu zabawami, wyróżnieniami. Tak jakoś nie lubię. Ale że wyznaczyła mnie Mama Bee, którą darzę sympatią, no to nie mam jak się wymigać ;-)
Jak się dowiaduję, Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w uznaniu za "dobrze wykonaną robotę" ;-) Jest przyznawana blogom o liczbie obserwatorów mniejszej niż 200 więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania zadane przez osobę, która nas nominowała. Następnie należy nominować kolejne osoby (informując je o tym) i zadając im własne pytania (nie wolno nominować bloga, który nas nominował).
Oto pytania, które zadała mi Mama Bee:
1. Czy chciałabyś cofnąć czas?
Nie. Są chwile, sytuacje, słowa, których żałuję, ale bez sumy wszystkich doświadczeń mojego życia nie byłabym dziś tym kim jestem, nie byłabym sobą!
2.jakie buty lubisz najbardziej
Czarne. Poważnie, niemal wszystkie buty mam czarne ze względów i praktycznych i estetycznych ;-) Kiedyś kochałam czarne klasyczne szpilki, odkąd jestem Mamą przeważają czarne adidasy i męskie czarne półbuty.
3. chcialabys miec gosposie, sprzataczke czy nianie??mozna wybrać jedna
Nikogo! Kocham zajmować się Synkiem, uwielbiam sprzątać, gotować, zajmować się domem i nawet jeśli mam na to mało czasu to nie dałabym się nikomu obcemu dotknąć do mojego "królestwa" ;-)
4. najbardziej szalona rzecz która Ci się przytrafia?
Nagle bez namysłu wsiadłam w pociąg i pojechałam nad morze, gdzie wydałam cała kasę i obcy ludzie pożyczyli mi pieniądze na bilet powrotny :-)
5. Najgłupszy film jaki obejrzalas?
Jak film jest głupi to raczej go nie oglądam. Choć zdarzyło mi się: Nie zadzieraj z fryzjerem.
6. jakie masz hobby?
Życie to moje hobby :-) Życie pełnią życia i wykorzystywanie szans jakie los nam podsuwa pod nos, pełna aktywność na wysokich obrotach! Mam wiele zainteresowań (kuchnia, piłka nożna, dzierganie i inne) ale moim hobby jest życie :-)
7. marzenie bliskie realizacji to?
Chodzenie na mecze razem z Synkiem :-)
8. znienawidzona rzecz z dziecinstwa to?
Buraki! Nigdy więcej w żadnej postaci w moim domu!
9. gdybyś miala czarodziejska różdżkę co byś zmianila na świecie/w swoim otoczeniu?
Oj, wiele jest do zmiany ;-) Ale moim zdaniem wystarczy zmienić jedno: dać wszystkim ludziom inteligencję i mądrość życiową! Zaopatrzeni w ten sposób zaczną działać tak, że cały świat zmieni się na lepsze, a przede wszystkim sytuacja wszystkich dzieci na świecie (co dla mnie jest najważniejsze!).
10. czy jesteś uzależniona od "blogowego życia"?
Tak. Bloguję w sumie od 7 lat, od narodzin Synka codziennie (na innych blogach, nie tutaj, tu dopiero zaczynam). Piszę, czytam, czekam na komentarze, dyskutuję, myślami wiele godzin dziennie jestem na blogach :-)
Ufff, dałam radę ;-)
To teraz czas na moje nominacje. Do zabawy zapraszam:
Pannę Kropkę z bloga: http://smakkropki.blogspot.com/
Boniffacy'ego z bloga: http://boniffacy.blogspot.com/
Małgosię z bloga: http://malgosiowy-kram.blogspot.com/
Jeśli ktoś jeszcze chce wziąć udział w zabawie - zapraszam! Jak wspomniałam, tutaj, w Waszym towarzystwie, dopiero się powoli rozkręcam ;-)

A moje pytania do Was?
Napiszcie proszę...:
1. Czy chciałabyś być mężczyzną?
2. Jaki był Twój ulubiony przedmiot w szkole podstawowej?
3. Co Cię najbardziej wkurza u dzieci?
4. Jakie jest Twoje ulubione pomieszczenie w domu?
5. O czym myślisz przed snem?
6. Najbardziej zaskakująca i niespodziewana sytuacja w Twoim życiu?
7. Jak często spoglądasz na zegarek?
8. Z jakimi dodatkami lubisz pizzę?
9. Gdybyś miała samodzielnie zorganizować warsztaty/zajęcia dla dzieci - jaki temat/zakres byś wybrała?
10. Co, kojarzące się ze Świętami Bożego Narodzenia, lubisz najbardziej?
11. Gdzie chcesz być za 10 lat?

***EDIT***
I dziękując Reni za kolejną nominację, z przyjemnością odpowiadam na zadane mi przez nią pytania :-)
1, Lato czy zima?
Lato! Ciepłoluba jestem totalnie!!!
2. "Kura domowa" czy businesswomen?
Kura domowa! Kocham dom, dzieci, sprzątanie, gotowanie, nie mam wielkich ambicji zawodowych i wierzę, że wszystko co najważniejsze w życiu mam w domu :-)
3. Morze czy góry?
Lubię góry ale wybieram morze :-)
4. Espresso czy latte?
Latte... a dokładniej to zwykła kawa z dużą ilością cukru i mleka (bez pianki!). Tak mi się przypomniało jak jako młoda przebojowa kobietka piłam wtedy czarną mocną słodką kawę i mawiałam, że ta kawa oddaje mnie: jestem mocna i słodka! Teraz moja kawa też oddaje mnie: jestem delikatna, dopełniona, słodka :-)
5. Herbata owocowa, czarna czy zielona?
Żadna. Nie lubię herbaty. A jak już czasem się zdarzy to czarna ze świeżą cytryną! Ostatnio też z pigwą ;-)
7. Ulubiony film.
Nie ma takiego, a dokładniej jest ich strasznie dużo :-) Lubię Wielki Błękit , Harry'ego Pottera, Nigdy w życiu, Billy'ego Elliota, Transporter, Mamma mia, bardzo lubię wiele animowanych jak Auta, Ratatuj czy Madagaskar, uwielbiam stare filmy i musicale!
8. Twoje marzenie?
To takie wyjątkowe - niech pozostanie tajemnicą, żeby nie zapeszać ;-) Marzę też o drugim dziecku :-) I o tym abyśmy wszyscy byli zdrowi!
9. Kiedy odkryłaś swoją pasję?
Jeśli mówimy o mojej pasji, o której pisałam wcześniej - o życiu - to dobrych kilka lat temu poczułam, że chcę żyć pełnią życia i korzystać z okazji i szans na każdym kroku a w pełni zaczęłam to robić odkąd pojawił się Synek 3,5 roku temu! Jeśli chodzi o jakąś "namacalną" - jeszcze jej nie odkryłam, w każdym razie lubię różne rzeczy ale u mnie to często jest słomiany zapał ;-)
10. Małżeństwo czy wolny związek?
Małżeństwo - ale tylko z właściwą osobą, co do której uczuć jesteśmy pewni! W innym wypadku ani to ani to nie ma najmniejszego sensu!
11. Wolisz nosić sukienki czy spodnie?
Spodnie! Wygoda, komfort i luz są ważniejsze od elegancji ;-) A najlepiej to mięciutkie, miłe dresy :-P
***EDIT***
Z podziękowaniem za kolejne wyróżnienie od Szybkie gotowanie odpowiadam na kolejną porcję pytań:
1. Co daje Ci prowadzenie bloga?
Oderwanie od szarej rzeczywistości, zostawienie "ku pamięci" kilku moich słów i pomysłów, nowe znajomości oraz możliwość spojrzenia na siebie nieco z dystansu!
2. Jakich potraw nie lubisz przygotowywać?
Nie lubię przygotowywać tych których nie lubię jeść (owoce morza, buraki) oraz sernika (bo jeszcze nigdy mi się nie udał) i lasagne (bo zawsze wychodzi za twarda).
3. Ile czasu dziennie poświęcasz na sprawy związane z blogiem?
Średnio około godzinę, ale różnie to bywa.
4. Ulubiona potrawa?
Makaron z sosem! W najróżniejszych odmianach, serowych, warzywnych, mięsnych, ale pasta - to lubię! I żurek jeszcze :-)
5. Gdy nie gotujesz to...
...też korzystam z życia ;-) Bawię się z Synkiem, spaceruję, dziergam, szyję, czytam... i wiele innych :-)
6. Czego w życiu najbardziej żałujesz?
Że nie miałam szansy (względy zdrowotne) zostać mamą jakieś 10 lat temu a nie dopiero teraz ;-) Do tej pory mogłabym już mieć cała gromadkę ;-)
7. Czego zazdrościsz innym?
Rzadko zazdroszczę, zazwyczaj cieszę się czyimś szczęściem! Jak już zazdroszczę to najczęściej zdrowia!
8. Jakie masz wady?
Długo by pisać ;-) Przede wszystkim jestem niecierpliwa, czasami wybuchowa i straaaasznie się czepiam (ale na pocieszenie - siebie też się czepiam!).
9. Tytuły książek, które możesz polecić?
Prawie wszystkie, które w życiu przeczytałam ;-) Ale np. Lawendowy pył, Katedra w Barcelonie, Akwarium...
10.Najstraszniejsza sytuacja w Twoim życiu?
Strata tętna przez Synka w czasie porodu. Narkoza do szybkiej cesarki, a gdy się ocknęłam nie miałam ani brzucha ani dziecka przy sobie. 3 godziny niewyobrażalnej tragedii w moim sercu. Potem się dowiedziałam, że jest na obserwacji...
11. Gdybyś mogła wybrać dowolny rok kiedy mogłabyś się urodzić - jak to byłaby by data i dlaczego?
Roku nie podam konkretnie, zawsze lubiłam II połowę XIX w. ale jeszcze bardziej średniowiecze! Ach, ci rycerscy rycerze, te zamki, te panny w pięknych szatach z robótkami w ręku! I jednocześnie wciąż jeszcze wielka bliskość z naturą!
***EDIT***
I dziękując za nominację Ewie, odpowiadam na kolejne pytania:
1. Idą Święta. Czego życzysz sobie od Dzieciątka/Mikołaja/Gwiazdora? (w co tam kto wierzy :))
Zdrowia! Dla siebie, Synka i całej rodziny! A poza tym maszyny do szycia i czegoś lawendowego ;-)
2. Choinka żywa czy sztuczna?
Żywa. Od 33 lat co roku pachnie mi w domu igliwiem - cudownie :-)
3. Twoje największe marzenie?
Tajemnica ;-) nie chcę zapeszać ;-) Poza tym marzę o drugim dziecku. O zdrowiu. I kiedyś pojechać w długą podróż na Wichrowe Wzgórza :-)
4.Wg jakiego motta żyjesz?
Nie mam jednego konkretnego, bo to zależy od sytuacji ;-) Staram się żyć dobrze, uczciwie i korzystać z szans jakie daje mi życie. Czasami powtarzam sobie "Grunt to się nie przejmować i mieć wygodne buty" (cyt. Z. Nienacki "Pan Samochodzik i straszny dwór") oraz "Nobody is perfect" ("Pół żartem, pół serio")... i wiele innych :-)
5. Gdzie pojechałabyś na wakacje marzeń?
Nie mam szczególnych marzeń podróżniczych. Chciałabym pojechać na Wichrowe Wzgórza, na Sycylię i do Grecji. Ale nie mam ciśnienia ;-)
6. Ulubiony kosmetyk?
Nawilżający balsam do ciała! Najlepiej Dove :-)
7. Koncert czy opera?
I to i to :-) Byle nie za często bo wtedy powszednieje!
8. Wymień 4 cechy, za które lubisz siebie.
Tylko 4? ;-) Perfekcyjne zdolności organizacyjno-logistyczne, wielka miłość do dzieci i do kuchni, słowność i punktualność, szczerość.
9. Wymień 4 cechy, które cenisz u faceta.
Aż 4? ;-) Hmmm... hipotetycznie... byłyby to... opanowanie... konsekwencja... zaradność... opiekuńczość.
10. Jaki film byś poleciła każdemu?
Billy Elliot, Auta, Deszczowa Piosenka...
11. Wolisz spódnice/sukienkę czy spodnie?
Spodnie!!! Miękkie wygodne i koniecznie z kieszeniami na klucze/telefon/chusteczki i samochodziki :-)
***EDIT***
Dziękując Dbającej za kolejne wyróżnienie, "spowiadam się" dalej :-)
1. Ulubiony dzień w roku?
Urodziny Synka :-) One zepchnęły na drugi plan Wigilię Bożego Narodzenia ;-)
2. Oczy czy usta?
Oczy! Zwierciadło duszy ;-)
3. Balsam, mleczko czy masło do ciała?
Wciąż jeszcze balsam, ale ostatnio coraz bardziej skłaniam się do masła do ciała!
4. Rap czy techno?
I to i to :-) Ostatnio i tego i tego rzadko słucham, ale z oboma gatunkami mam przemiłe wspomnienia związane :-)
5. Gdy słyszę "mężczyzna" myślę...?
Drań. To na początek. Potem myślę mięczak i słabeusz. A potem dopiero moge pomyśleć o jakimś konkretnym :-P
6. Jeżeli niezdrowe jedzenie to tylko...?
Hmmm... trudno powiedzieć, bo uwielbiam zdrowe :-) Nie jem słodyczy, tłustego, smażonego, przekąsek... Może z tych mniej zdrowych to duża słabośc do wszelkich serów żółtych i pleśniowych a to przecież jednak tłuszcz ;-)
7. Ulubiony babski film?
Mnóstwo mam takich :-) Na pewno "Nigdy w życiu", "Mamma mia" i "Listy do M." :-)
8. Nie mogę przestać słuchać..?
Ciszy! W głośmym, miejskim życiu ze szczebiocącym Synkiem u boku - bardzo mi jej brakuje i nasycam się każdą jej chwilą :-)
9. Wieczór stracony to wieczór bez...?
Przytulania z Synkiem :-) Ale też bez serialu CSI: Kryminalne zagadki Miami i bez robótki na drutach :-)
10. Każdy dzień zaczynam od...?
Kawy i papierosa, ale nie mówcie nikomu ;-)
11. Marzę, by choć na chwilę...?
Przestać się martwić o przyszłość mojego dziecka!
***EDIT***
I zmierzam się z kolejnym wyróżnieniem od marty - za które bardzo dziękuję :-)
1. Miesiąc Twoich urodzin?
Maj - to już niedługo :-)
2. szpilki czy trampki?
Adidasy :-) Przede wszystkim buty wygodne, a potem patrze jakie ;-) Choć szpilek się już w zyciu nanosiłam z lubością wiele lat i trochę mam już ich dosyć ;-)
3. Szczęśliwa liczba?
Nie mam takiej konkretnej, jak już to 26 :-)
4. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Wymyślona i opowiadana przez moją Babcię  - bajka o Mamie Zajączkowej i Małych Zajączkach :-)
5. Ulubione czasopismo?
Aktualnie nie mam czasu na czasopisma... Kiedyś uwielbiałam Forbesa, Newsweek, nigdy nie czytałam regularnie "babskich" z kolei...
6. Nie lubię...
Chamstwa, owoców morza i latać samolotem :-)
7. Ulubiona książka?
Mnóstwo takich! Regularnie jednak wracam do całego cyklu Jeżycjady na przykład :-)
 8. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
Nie mam wielkiego przywiązania do muzyki, lubie słuchać ciszy :-) Ostatnio najczęściej jednak jest to RMF Classic ze szczególnym uwzględnieniem muzyki filmowej :-)
9. . Marzysz o podróży…
Na Wichrowe Wzgórza! I podróży w czasie - do średniowiecza :-)
10. Ranny ptaszek czy nocny marek?
Zdecydowanie nocny marek! Gdybym nie musiała, nie zwlekałabym się z łóżka przed południem :-P
11. Ulubiony film?
Wiele takich jest... Choćby Ojciec Chrzestny czy Wielki Błękit :-)

19 komentarzy:

  1. Odpowiadamy w komentarzu???????????????? Dla mnie to nowość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej w oddzielnym poście na swoim blogu - tak mniej więcej jak ja to zrobiłam ;-)
      Ale jeśli zdecydowanie nie chcesz to proszę bardzo, może być i w komentarzu :-)

      Usuń
    2. PEwnie, że chce :-) I zaraz się tam udam i dodam notke ;-)
      Dzięki bardzo :*

      Usuń
  2. Dziękuje ;* i gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i z ciekawością czekam na odpowiedzi ;-)

      Usuń
  3. Jak już wspomniałam, zabawa przednia ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej wygrałaś u mnie naklejki dla chłopca:-) gratuluję i proszę o kontakt na tynia.j.m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, ale super, dziękujemy bardzo :-)

      Usuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie. Jaki trudny ten zestaw pytań. Tyle tajemnic trzeba zdradzić. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony właśnie o to chodzi, aby lepiej się poznać ;-) Z drugiej strony inteligentne i elokwentne kobiety (takie jak my, blogerki ;-) potrafią odpowiedzieć na każde pytanie pięknie ale nic nie zdradzając jednocześnie ;-)

      Usuń
  6. Strasznie mnie zaskoczyłaś, ale nie powiem miłe to. NO to będę miała co robić:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za udział w Candy, wyniki już niedługo:) Też niedawno dostałam to wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę a 6 pytanie- pewnie przeoczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję! Szczerze? Lubię bardzo odpowiadac na pytania i mówić o sobie! Nie lubię tylko tego wyznaczania, wklejania bannerków itp. ;-) Więc cała przyjemność po mojej stronie :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz :-)